Copii, afterschool si… Google

Copii, afterschool si… Google

La prima vedere nicio legatura. Totusi sa va spun o poveste care mi s-a intamplat in septembrie 2014.

Afterschool OPTiMUS din Brasov este pe internet. Normal, veti spune:) Asadar trebuie sa stim care este perioada optima pentru reclama pe internet.

Teoretic Google Trends ne spune ca august si inceput de septembrie. Atunci cauta parintii optiunile.

La noi a fost insa neobisnuit de linistit la inceput de luna septembrie.

Dar neobisnuit de agitat in zilele de 15 si 16 septembrie.

Daca nu ma credeti, priviti graficul alaturat generat de Google Analytics pentru www.brasov-afterschool.ro. Adica afterschool OPTiMUS.

Trafic Afterschool Brasov

Oare au fost prea multe afterschool -uri care s-au inchis la inceput de an scolar si parintii au aflat abia in prima zi de scoala?

Poate programul scolar s-a schimbat neasteptat si parintii au trebuit sa caute “casa de dupa scoala” pentru copiii lor?

Sau poate suntem cu totii prea ocupati si am uitat sa cautam din timp un afterschool si clopotelul din 15 septembrie ne-a reamintit asta?

 

Daca gasiti si alte posibile cauze, va rog sa imi spuneti la contact@brasov-afterschool.ro

Voi da cadou copilului dvs un voucher de 50 RON la afterschool OPTiMUS Brasov.